Hellsing recenzia

5. července 2009 v 9:59 | Well |  Recenzia-hellsing
Ak by som mala toto anime ohodnotiť dala by som mu 10/10 bodov.. nezaslúži len .Ale ak mám ohodnotiť samotnú mangu tá o domňa dostáva 20/10 :D je úplne úžastná jediná škoda je že skoro všetci ,ktorých som si obľúbila tak umrú..no Nie všetci ale dvaja..Ale aby som nepredbiehala spať k anime Hellsing.
Anime Hellsing
ObrazekDej sa odohráva v súčastnosti presne povedané v Anglicku..(ak sa nemýlym)pred 100 rokmi tu vznikla organizácia Hellsing..Je to organizácia na eliminovanie upírej populácie,ktorá by sa mohla pokúsiť si spraviť z ľudskej rasy "démonickú háveď".Hellsing nieje ale len organizácia na ničenie vampírov a ghúlov ale kedysi sa pokúšala vytvoriť dokonalého upíra.Upíra schopného regenerovať svoje telo,upíra ,ktorého nezabije ani odseknutie hlavy alebo strelenie do strdca,dokonalého upíra..Toto sa im podarilo v podobe esa Hellsingu Upíra Alucarda..Aj keď on sám je vampír slúži ľudom a najmä Sir Integre Wingates Fairbrook Hellsing(patrí ku královským protestantským rytierom) ..Ale dej vám nepoviem pretože by som Vám potom pokazila to prekvapenie..ale ďalšími postavami sú napríklad...Paladin ObrazekAlexander Anderson prezývaný tiež Bajonet Anderson.Otec Anderson atď. Je členom 13.pápežskéj divízie Iscariot,ktorá má za úlohu likvidovať démonov,upírov a veci im podobné..Victoria Seras je to mladé dievča,ktoré slúžiilo pre D-11 ..Lenže sa stala upírkou ,ktorej majster je Alucard.Ale Victória si nezaslúži názov nosferatu,upír,vampír proste ako chcete pretože dlhú dobu odmieta prijímať krv....Walter je komorníkom Integri a dalo by sa povedať ,že aj jej osobnym strážcom aj keď to asi tvrdím len ja..Walter je shinigami-anjel smrti(alebo niečo v tom zmysle).A potom nastupuje na rad Inkognito je to umelo vytvorený upír ,ktorý mal zničiť Alacarda a celý Hellsing...Skoro celý dej sa točí okolo umelo vytvorených vampírov..A tiež by som chcela povedať ,že sú tam skevelé bojové scény..a tiež krvy krvy a krvy.......

Hellsing Ova
(hodnotenie 10/10)
Sú to filmi natočené úplne podľa mangy..Zatial sú len 2 ale teraz niekedy vo februáry by mala výsť konečne tretia takže sa tesím ako blázon,,Ova je skvelá v tom ,že je kreslená tým istým spôsobom ako manga...Celkovo mám asi aj Ovu radšej ako to 13 dielne anime..A ak ste si mysleli že anime je krvavé tak potom čo by ste povedali na OVU??krv krv krv..potoky krvy ,ktoré sa valia z upírov, ľudí proste krvy krvy a krvy:D

Manga Hellsing
(hodnotenie 10/10)

Celkovo má 10++ volume ,ktoré každé má cca 10 dielov..takže vám to ponúka dosť veľa kvalitného čítania..Dej sa odohráva v ANglicku hlavný hrdinovia sú tiež tý istý ,až na to ,že tu prichádza na radu organizácia Millenium,a skupina žoldácka skupina WildObrazek Geese na čele s mojim obľúbencom Pipom Bernadottem:D.(boli najmutý Hellsing aby nahradili svoje stráty na životoch,ktoré utpeli pri tom ako sa do Hellsingu dostali bratia Valentinovci-upíri=patrili k Milleniu).Organizácia Millenium(má na svedomí umelo vytvorených upírov),ktorá sa snaží zlikvidovať Hellsing a aj niečo viac..Na čele organizácie stojí Major..Jeho pravé meno tam ani tuším nebolo spomenuté..Aby som vám to upresnila za druhej svetovej vojny sa pokúšali nacisti umelo vytvoriť úpírskych vojakov..Lenže ich plány boli zmarené..A teraz sa o to pokúšajú znova..a tiež chcú rozpútať nový vojnu...Major je dosť fanatický a narušený človek ,ktorý zo svojov armádov napadne Anglicko na vzducholodiak..a začne sa boj na záchranu Anglicka lepšie povedané celého sveta...POsledné 4 volume sú asi najnapínavejšie ,dozviete sa znich kopec nových zaujímavých vecí,ale tie zo mňa nevypáčite..A stanú sa tam veci ktoré ste ani nepredpokladali ,že by sa vôbec mohli stať..Vážne klobúk dole pred autorom tohto komixu..

Hellsing the Dawn
(hodnotenie 10/10)

Píše sa rok 1944 a druhá svetová vojna je ešte v plnom prúde..čo od toho môžeme očakávať??jednoznačne daľšiu akciu..NA čele Hellsingu je Integrin otec Arthur Hellsing..a najväčšie esá Hellsingu sú Walter ,ktorý ma len 14 rokov (a poviem vám ,že by som mu ten vek nikdy neodhadovala) a samozrejme Alucard,ktorý má síce niak cez 400 rokov možno aj viac ale vyzerá na 13-14 a vôbec nevizerá ako chalan,skôr by ste povedali,že je to rozkošné malé dievčatko z dlhými vláskami z ofinkou ostrihanou podľa šerbla a na hlave má slušivý kožušinový klobúčik...A tiež nesmiem zabudnúť na Alucardovu rakvu,ktorá ma kapánek zvláštne schopnosti,dokážu jej narásť ruky nohy,dokonca aj fajčí ale pozor na to tá rakva kope:D o tom sa presvedčila aj Rip Wan Winkle:D...dej je vážne skvelý sice zatial je len 6 chapters ale to nevadí..a Alucard tam priste úplne perlí proste skvelý tam je:D..sak keď si to prečítate pochopíte

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.